Ing. Markéta Vermouzková

Finanční koncipientka a asistentka

Proč já a finance?

Již v roce 2012 jsem se náhodou dostala do světa financí jako finanční poradkyně. Po asi dvouletém působení jsem chtěla změnit své působení, nicméně mě finance zaujali natolik, že jsem jim zůstala věrná. Začala jsem ve slovenské bance, kde jsem vedla klientské centrum a následně v české bance jako osobní bankéřka. Když jsem odešla na mateřskou dovolenou, dostala jsem nabídku od svého finančního poradce Tomáše Ježka na pozici asistentky kanceláře.

 

Práce na mateřské dovolené, kdy můžu pracovat z domu a věnovat se rodině i miminku, mě oslovila natolik, že jsem se stala součástí týmu PKJ office.

Co je mým úkolem?

Mým hlavním posláním v kanceláři je péče o stávající klienty i zisk nových klientů a péče o ně.

 

Baví mě, že je práce různorodá, mohu se realizovat ve světě, který je mi blízký a to vše v tak skvělém týmu.